Wat vervelend dat je het beeld en of geluid van je Ring/Nest deurbel/camera niet meer goed werkt. Problemen die je kan ervaren zijn:
1. Een haperend beeld of zelfs geen beeld in de app
2. Krakend of storend geluid of zelfs geen geluid in de app
3. De persoon bij de bel/camera kan jou niet goed horen
Veel van deze problemen hangen samen met de kwaliteit van jouw wifi netwerk.
Als eerst stap raden we je aan een speedtest uit te voeren. Lees hierover meer in ons artikel over de speedtest.
Vervolgens is het goed om de sterkte van je wifi kanaal te controleren. Wellicht moet je wisselen naar een rustiger kanaal. Hierover lees je meer in ons artikel over wifi analyzers.
Zijn de snelheid en het kanaal in orde, probeer dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Doe hetzelfde met het apparaat. Mocht dit nog niet werken, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je order nummer door te geven en aan te geven wat je al gedaan hebt om het probleem op te lossen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.